مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون


دانشجوی فقه ... مینویسم ، میخوانم ، بازگو میکنم
چایی زندگی ام را هم معمولا با گرافیک و خطاطی مزه دار میکنم
|
اهل سامانم
زنده رودی درون من جاری است
چشمه های مشبک باطن
مملو از باده بی آزاری است.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

حسین مبارز ابدی دربرابر فراموشیست

سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳، ۰۷:۲۵ ق.ظ

فکر کنم جمله امام موسی صدر بود که میگفت او "را به بیابان ها بردند تا شن و غبار تاریخ بدن او را فرا بگیرد و به فراموشی سپرده شود."
اما اینچنین نشد. اگر از عظمت بلایی که بر حسین و آلش رفت و عظمت شان این شهیدِ جاودانه بگذریم، علت تشویق و اهتمام ائمهء اهل بیت به عزای سیدالشهداء و سفارش به زیارت امام حسین کاملا ایده ای سیاسی دارد. مردم هرگز نباید فراموش می‌کردند!
اصلا شاید اشک موضوعیت ندارد استمرار این درس موضوعیت دارد و اشک ابزار است! درسی که باید نتیجه اش این باشد حکومت از آن الله است و من دون الله صلاحیتی ندارد. و نتیجه این جمله امادگی اذهان و نفوس برای ظهور است. حسین مبارز ابدی دربرابر فراموشیست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۰۹
محمدجواد اسعدی سامانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی