مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون


دانشجوی فقه ... مینویسم ، میخوانم ، بازگو میکنم
چایی زندگی ام را هم معمولا با گرافیک و خطاطی مزه دار میکنم
|
اهل سامانم
زنده رودی درون من جاری است
چشمه های مشبک باطن
مملو از باده بی آزاری است.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

یاد امام حسن

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶ ق.ظ

طلبه جوان را نمیشناسم. نجف آباد سوار شده بود و قم پیاده شد. قبلش بحثی در گرفت بخاطر تذکر حجاب دادنش. طلبه جوان رفت و ولی من را شیفته خودش کرد. رفت ولی چیزی را یادم داد. آرامش را. صحبت را و نه بحث را. آن هنگام که بعد از پیش کشیدن مبحث آزادی ، دختر بدون هیچ مقدمه ای، برای اینکه تحقیرش کند به او گفت اتفاقا خیلی ها امثال تو را میشناسم که خانواده خودشان چنین و چنانند. و پاسخ این بود خدا را شکر خانواده من این چنین نیستند.
یاد امام حسن و مرد شامی افتادم و یاد اتفاقی که بین امام سجاد و حسن بن حسن افتاده بود
*دردناک ترین بخش تذکرات حجاب سکوت محجبه هاست.. شاید یادمان رفته حجاب و فرهنگمان هم اندازه مشکلات اقتصادی مان و حیات حیوانی مان مهم است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۲۳
محمدجواد اسعدی سامانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی