مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون


دانشجوی فقه ... مینویسم ، میخوانم ، بازگو میکنم
چایی زندگی ام را هم معمولا با گرافیک و خطاطی مزه دار میکنم
|
اهل سامانم
زنده رودی درون من جاری است
چشمه های مشبک باطن
مملو از باده بی آزاری است.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

کربلا۱

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۰۵:۲۵ ق.ظ

 

 

(نوشته شده در یکم اسفندماه ۱۴۰۰)
روحم راهیه و..
دارم به بهونه کربلا یه سری مطلب مینویسم : این یکیشه.
من دعا کردم برم کربلا و نمیدونم نهایتا دعوت شدم یا نه...

و امشب برام سوال شد که: محمدجواد سکولار شدی؟ میدونی کجا این سوال به ذهنم خطور کرد . وقتی امشب لایو سیو شده ای از صدر الساداتی و صحبتای وحید اشتری و بقیه شون رو راجع به دادگاه ویژه و .. شنیدم. گفتم پسر شما رو چه به این کارا. بشینید تو خونه پژوهشتونو کنید درستونو بخونید چمیدونم تهش یه قاضی شید پرونده رو درست بررسی کنید. شمایی که قدرت سیاسی نداری چجور میخوای جلوی سیستم فاسد بایستی. سیستمی که حتی صحبتای ولی فقیه رو هم اشتباه میفهمه! و بد و نادرست عمل میکنه. بعد محمدجواد عدالتخواه درونم گفت که: بی غیرت شدی محمد جواد. ترسو شدی! پرسیدم چرا محمدجواد؟ گفت که تو خودتو طرفدار حسین میدونی دیگه! گفتم کدوم حسین؟ گفت حسین شهید! گفتم منظورت امام حسینه؟ آره ادعاشو دارم. گفت آره ادعاشو داری فقط! تو حتی از آبرو و آینده ات برای عزت ولی فقیهت مایه نذاشتی! شهیدم میخوای بشی مثل اربابت؟! ترس از یه عده موجه نمای خطرناک سد راه و فاسد باعث این همه نشستن توعه!. من ، ساکت. اصولگرای درونم گفت: هه! ، تضعیف نظام اسلامی؟ تضعیف انقلاب؟ توهین به اسلام؟ کارگزارای ما همه پاکدستن. به بهانه ی حمایت از رهبری و تقویت عدالت و به قول عدالتخواه درونت تقویت اعتقادات داری برعکس همه اینا رو انجام میدی! اونم عدالتتون نسبیه انگار! اینا حتی گاهی  مبانی انقلاب رو هم نقد میکنن! گستاخانه! باعث خجالته! میگن دین و سیاست باید جدا شن! و به سمتی ک معلوم نبود کجاست اشاره کرد تا عدالتخواه درونم رو مورد خطاب قرار بده و گفت: همه شکرایی که خوردیو غی کن
آخه خودش که سمت راست وایساده بود ، سمت چپ مغزمم بخش اصلاح طلب و اعتدالی مغزم بود که هنوز تاسیس نشده بود و کاملا خالی از سکنه بود. یه مکان نامعلومی هم محمدجواد عدالتخواه نشسته بود.
‌‌
پی نوشتها :
۱. باید به اسلام برگردیم.
۲. خط کش حقیقت، ولی است.
۳. من اهل هیچ حزبی نیستم.
۴.من انقلابی ام.
۵. من خواهان عدالتم. عدالتخوار نیستم. سیدعلی را ندیده ای چقدر از عدالت صحبت میکند؟ مبنای من اوست و اوست مبنای من✌ باید بیشتر به او گوش کنم. تمرین قشنگی است برای اطاعت از امام عصر.
۶. من منتقدم. معترضم. و منتظرم! یک منتظر فعال. چیزی که انقلاب از من میخواهد.
۷. سکولار نخواهم بود : مشغول مذهب و کاملا فارغ از سیاست و حق و عدالت. این چیزی است که مهمانان ناخوانده انقلاب میخواهند. کسانی که خیلی ها را پایین کشیدند تا ناحق بالا بمانند
۸. #مطالبه
۹. باید برای عقیده و آرمان شهید شد مثل او.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۱۱
محمدجواد اسعدی سامانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی