مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون


دانشجوی فقه ... مینویسم ، میخوانم ، بازگو میکنم
چایی زندگی ام را هم معمولا با گرافیک و خطاطی مزه دار میکنم
|
اهل سامانم
زنده رودی درون من جاری است
چشمه های مشبک باطن
مملو از باده بی آزاری است.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

پاره نوشته ها (با خدا)

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۰۲:۰۲ ق.ظ

گفت بنویس
گفتم از چه
گفت از بهاران

*

خدایا به ما قلبی رئوف بده و
روحی صاف و
نفسی مطمئن
تا به مخلوقاتت ظلم نکنیم

*

خدا یا به ما توانی عظیم بده و
و باوری عمیق
و زبانی گویا
تا ظالمین نتوانند ظلم نکنند

*

ما مظلومان مقتدر

*

به من کمک کن که گل ها و حیوانات را اذیت نکنم.

*

صبر میخواهم که جلوی روی پدرم و مادرم نایستم
تحمل میخواهم که اختلاف سلایق و شناخت را در آرامی حل و فصل کنم.

*

آرام میخواهم ، هدوء را ، هدایت را
هادئ را و هادی را

*
عزم میخواهم
که بخوانم
که بدانم
که بفهمم
که بزرگ باشم
که عمیق باشم
که روحم بزرگ باشد
که بلند باشد
که مقتدر باشم.

*

ادب میخواهم که زینت باشم.
مردانگی میخواهم تا مرد باشم
مهر میخواهم تا لطیف باشم
خشم میخواهم تا جسور باشم
جسارت میخواهم تا حق طلب باشم
تا رستگار باشم.

*

نیرو میخواهم
جنگ است
نگذار به خود بد خواهم ببازم
نیرو میخواهم
ایمان و توان
در جسم و در روح
در روان و در جان
نیرو
می
خواهم.
الله من

*

اللهِ زیبای من

*

من بنده ی تو ام مرا بنده ی شکم قرار مده.
جسم پر یاد خدا نمیکند.
قناعت بده و ثروت
تا در راهت خرج کنم

*

خدای من به حق ۰۳:۱۳ مرا از انصارالمهدی قرار بده

*

و مرا پاکیزه بپذیر

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۱۱
محمدجواد اسعدی سامانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی