مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون


دانشجوی فقه ... مینویسم ، میخوانم ، بازگو میکنم
چایی زندگی ام را هم معمولا با گرافیک و خطاطی مزه دار میکنم
|
اهل سامانم
زنده رودی درون من جاری است
چشمه های مشبک باطن
مملو از باده بی آزاری است.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

مسیر

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۰۳:۱۷ ق.ظ

میگن روز قیامت تویی که میتونستی باشی رو به خودت نشون میدن و برای همین اسمش روز حسرته.
حضرت زهرا ارواحنافداها به خدا میگفت اللهم استعملنی لما خلقتنی له.
همیشه هم از حضرت زهرا خواستم که برام این دعا رو کنه که تو اون مسیری باشم که باید باشم.

هشتگ : خودم_را_نمیشناسم/.
امروز از خدا یه چیزایی رو خواستم . امیدوارم امروز اجابت بشه ، اگر اجابت بشه قراره نیمه ی شعبان جایی خوب باشم :) ** نوشته اصلی در ۲۳ بهمن ماه ، روز قرعه کشی کربلا**
این عکسو هم توی روز مادر گرفتم ، روز میلاد حضرت زهرا بود :) خونه ی مامانجون طاهره ی عزیزم که مدتیه نرفتم خونه شون و دلم براش تنگ شده 🥺

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۱۱
محمدجواد اسعدی سامانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی