مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون


دانشجوی فقه ... مینویسم ، میخوانم ، بازگو میکنم
چایی زندگی ام را هم معمولا با گرافیک و خطاطی مزه دار میکنم
|
اهل سامانم
زنده رودی درون من جاری است
چشمه های مشبک باطن
مملو از باده بی آزاری است.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

از قم بگم

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۰۲:۲۰ ق.ظ

آبان ماه یا آذر ماه امسال بود. اولین زیارت بعد از یک فراق طولانی

(ساعت۴صبح بعد از طراجی پوستر میثاق برای رسیدن سریع تر به قطار اسنپ گرفتم) تو تاکسی نشستم و سوالات و آدمای خاص( ِ امام صادقی) و ...
تنبلی و جایگاه و و و...

*

(صبح نزدیک قم) چوب ها ، مرده ها ، جهان بوی مرگ میده، انسان میکُشه تا زنده بمونه، نبرد برای حیات ، دنیای بی رحم من
چوب های کنار ریل
چوب های پیر خسته

*

یک تکه منی، انسان

مفعولُ مفاعیلن.

خواریم همه.

*

سبزه ها! ، پرت شدن بین اسفند ماه. آشوب و شوق سفر و در نهایت لغوش ، دل من جمکرانی است :)
جمکرانی بمان ای دل

*
رب استعملنی لما خلقتنی له...
یا زهرا

*

چرا انقد هوا هوای مشهده
پرچم حرم توی میدون راه آهن ، یه نفر با لباس خادمی ، صبحی که بوی کوچه های محله نوغانو میده
اومدم بابلان
نکنه قراره غریب نوغان توی این صحن کوچیک بابلان نگاه کنه بهم؟

*

و ساعت ۷:۳۷ دقیقه ۴ آذرماه۰۰ اولین نفسمو توی قم کشیدم
صباح الخیر صباح النور صباح الحب صباح الرضا..
سلام یا امام رضا:)

*

شاید باورتون نشه کنار کتابخونه ی حرم گوشیمو زده بودم شارژ کتاب شرح زیارت ال یاسین شیخ کورانی رو کمی خوندم و بعد هم چند صفحه از کتاب روش ریالیسم شهید مطهریو دیشب نخوابیده بودم چشام افتاد رو هم بعد، خواب میدیدم روی شارژرم لیر مسک زدم و با یه براش نرم شارژرو مخفی کردم که کسی متوجه نشه گوشیمو گذاشتم تو کیف و با خیال راحت بخوابم😂

*

اینجا(جمکران) یه نفر که نمیفهمم چی میگه ، گویا از ایناس که قدرت تکلم‌ نداره ولی میفهمه ، یه کمی ضریبش کمتره ، داشت داد میزد و گریه میکرد از تموم حرفاش حسین و العجل رو فهمیدم ، یه جوری با سوز فریاد میزنه العجل که هیچ چیزی نمیتونه توصیف کنه ، هیچ صدایی نمیتونه دل انسان رو برای مهدی زهرا اینجوری ریش کنه.
پس العَََجل الععهجل العجل 🥺

*

امشب نمازو جمکران میخونم بعد میرم حرم خانم سریع و بعد هم سوار قطار میشم و ساعت تقریبا ۹ بر میگردم

*

(سوار اتوبوس سمت حرم) اهل بیت ممنون که دستم رو ول نمیکنید، و لا تسلب منی ما انا فیه

*

(دو کلوم فقط با خانوم س)خانم جان سلام ، خوبی حصرت معصومه ، خوشحالی زائرا بیشتر شدن؟ منم خوشحالم خیلی ، راه بهشت یه مدت دورش حصار بود و منم حسرت، ومیخوام الان باهات خودمون حرف بزنم مهربون من.
میدونی چقدر عزیز منی خانم جان ، چقدر شبیه حضرت زهرایی برام چقدر شبیه امام رضایی ، شبیه حضرت زینبی. یه شعر بود برا امام رضا. میگفت بر یازده امام که دلتنگ میشوم می آیم و طواف مقام تو میکنم . منم دلم ک تنگ میشه برا همه اهل بیت ، میام و شما رو زیارت میکنم ، عزیز دل اهل بیت.
خب میدونی راست میگم که دوست دارم و قربونت میشم.
قربون صدقه ها رو بس کنم. شان شما خیلی اجل از این سطحیات منه.
من اومدم چن تا چیز از شما بخوام خانوم جان
که کمک کمی درست بشم ، عاقل و پخته بشم ، باسواد و کتابخون ، مایه زینت و آبروی شما ، یه انسان خوب ، بی رحم‌نباشم ولی حقمم خورده نشه ، روابط اجتماعیم اوکی شه. منو از حسادت و کبر و غرور دور کن. ولی بزرگم کن ، بزرگوارم کن. هر کی منو میبینه یاد امام مهدی بیفته
وقتایی ک حوصله ندارم یا بلد نیستم یا یادم‌ نمیاد حرف بزنم یا اینکه یادم نمیاد چی باید بگم بهترین راهش نوشتنه. پس برات مینویسم. کاری بکن برام هر چی که صلاحه...
اینا در مورد خودم یود بلاخص با سواد شدن تو حوزه های تخصصم افزایش اعتماد بنفسم ، عبد شدنم ، باسواد بدردبخور بودن
گناه کم کردن...

(اینا هم برای تشکل) کمک کن برا امام زمان یاورای خوبی تربیت کنم. باعث کپگمراهی شون نشم. وظیفمو خوب انجام بدم.  خوب ! به من ثروت و نیرو بده تا از ته دل برای امامم مایه بذارم.

بحق اسم قشنگت مرا بخر بانو ، مصرعی که خانم، پایین پاشون به من عنایت کردن.

*

مخارج:

بلیط رفت برگشت ۱۴ ت
تاکسی ۳۴.۵
شیرکا ۶
فلف ۷
شیرموز ۱۰
تاکسی جمکران ۲۵
برگشت جمکران ۵
غذا ۱۰
بی ارتی ۳

*

سوالات:

برای چی اومدم در خونشون؟
دعوتم کردن در اصل.
برا چی دعوت کردن؟

مشکلاتم چیه
معایبم چیه
استعدادام چیه
یاید چیکار کنم

؟

*

(جواب ها رسید)

*

(یامحمد و یاعلی و یافاطمه

یا حسن و یا حسین

یا صاحب الزمان ادرکنی

و لا تهلکنی.

و

ل

ا

ت

ه

ل

ک

ن

ی

)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۱۱
محمدجواد اسعدی سامانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی