مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون


دانشجوی فقه ... مینویسم ، میخوانم ، بازگو میکنم
چایی زندگی ام را هم معمولا با گرافیک و خطاطی مزه دار میکنم
|
اهل سامانم
زنده رودی درون من جاری است
چشمه های مشبک باطن
مملو از باده بی آزاری است.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

صبح ها گوشه ی من

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰، ۰۱:۰۹ ق.ظ

بیست سال است که من
مانده ام بین زمان
ولی

صبح ها

گوشه ی من
روی سیم بلند خاطره ام
روی این کابل های فاصله دار
گنجشک می اید
و پرستو ها هم
هدهد هم حتی
عابری با موتورش
زارعی با وانت
و کسی بیل به دست
پیاده می آید.
باز هم ترسیدند
گنجشک ها رفتند
و پرستو ها هم
هدهد هم حتی
گوشه ام امن بمان..

 

دلنوشته ای از احساس من در بین الطلوعین ها 

خوابالوده زیر پنجره وقتی دارم میبینم پرنده ها روی سیم های برق کوچه مینشینند و بعد هم با صداهای کوچک میپرند و میروند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۲۶
محمدجواد اسعدی سامانی

نظرات  (۲)

۲۷ مهر ۰۰ ، ۱۴:۴۳ حمید درویشی شاهکلائی

موتور و وانت، یک چیزی. اما بیل که ترس نداره! به گنجشکها و پرستوها و هدهد بگو بیل دوست ماست.

۲۹ مهر ۰۰ ، ۱۱:۰۶ محمدجواد اسعدی سامانی

بیل دوست ما است 😉

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی