مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون


دانشجوی فقه ... مینویسم ، میخوانم ، بازگو میکنم
چایی زندگی ام را هم معمولا با گرافیک و خطاطی مزه دار میکنم
|
اهل سامانم
زنده رودی درون من جاری است
چشمه های مشبک باطن
مملو از باده بی آزاری است.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

نوشته ای برای نخواندن

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰، ۰۸:۰۲ ق.ظ

اینو حدود یکی دو ماه پیش نوشتم ، داشتم دفتر یادداشتمو مرتب میکردم. خواشتم حذفش کنم ولی دلم نیومد. در هر صورت کلا نادیده بگیریدش 🙏

.

میدونی مشکل چیه ، شخص گرایی شدیدی شایع شده بینتون رفقا! همونیکه بهشتی ازش میترسید. یکی از دوستان نقد به اقای رییسی رو در زمره تضعیف دین و انتقاد ب رهبری و انقلاب ذکر کرد برام. پر ها م! خود رهبر جامعه اسلامی هم موافق نقد خودشه!! کاسه داغ تر از آش شدید؟
یه رفیقی میگفت سید ک بیاد حتما جلیلی رو تو کابینه اش استفاده میکنه. کو؟ محسن رضاییِ یاساشین و یارانه چارصد تومنیو گذاشتن بعنوان معاون اقتصادی ، سلاملکم!
و علیکم السلااام :)
خیلی حرف ها هست ، جا نیست
حرف آخر: من اصولگرا نیستم ، عدالتخواه هم نیستم ، نمیشه گفت ک انقلابی هم هستم ، ادعای بزرگیه ، موافق انقلاب هستم ، موافق مبانی هستم ، خاک پای امامین انقلاب هم هستم چون خودشون پیگیر عدالتن تو همین مملکت. عدالت خواه نیستم ولی خواهان عدالتم ، فطرتا فطرتاا!
از زمانیکه از بازیچه دیده شدن توسط سیاست مداران خسته شدم تنفرم از تمامی احزاب کشور بیشتر و بیشتر شد. سیاست چیز دوست نداشتنی ای هست
کاش متوجه بودید ک اصولگرا ها هم یادگرفتن نامزدهاشونو با رنگ کردن بعنوان کاندیدای انقلابی به شما غالب کنن (اینجاش بیشتر نظرم رو انتخابات مجلسه)
من مخالف آقای رئیسی نبودم و نیستم ، حالا هم که از جلیلی دوباره به دولت سایه اش راضی شدیم ، همین سید ابراهیم بهترین گزینه اس. مطمئنا رفقا میدونن برای تبلیغات سید ابراهیم فحش هم خوردم ، نماینده شون هم توی یکی از حوزه رای گیری ها شدم  منتها یادتونه وقتی ک داشتم از کسی که به نظرم اصلح می اومد میگفتم چه برچسب های عجیب غریبی ب من زده شد که کمترینش تفرقه گر بود و..
چرا نذاشتید یه رقابت حقیقی برگزار بشه؟
در نهایت ایشالا که خیره..


خطبه ی شقشقیه من بود این 😅

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۵
محمدجواد اسعدی سامانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی