مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون


دانشجوی فقه ... مینویسم ، میخوانم ، بازگو میکنم
چایی زندگی ام را هم معمولا با گرافیک و خطاطی مزه دار میکنم
|
اهل سامانم
زنده رودی درون من جاری است
چشمه های مشبک باطن
مملو از باده بی آزاری است.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

وبلاگ داشتیم وقتی وبلاگ داشتن مد نبود

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۵ ق.ظ

سلام میدونم مخاطبی ندارم چون هم آمار اینو نشون میده هم خشکسالی ای که تو بخش نظرات بوده و هست موید حرف منه.

اما با این حال

سلام بچه ها laugh

اومدم که دوباره مثه قدیما و وبلاگایی ک داشتم چرت و پرت بنویسم

یادش بخیر تقریبا نصف عمرمو تو بلاگفای بی مصرف گذروندم ک بلاخره با بلاگ بیان آشنا شدم

یکی از بی نقص ترین سرویس های بلاگدهی ای هس ک دیدم شاید تنها نقصش عدم امکان به کار گیری کد های مختلف باشه که شاید نصف وبلاگنویسیم قبلا کد نویسی بود ، شاید بیشتر از این که به مطلب توجه میکردم به قالب و بلاگ و ابزار ها و رنگ ها و تصاویر وبلاگم میرسیدم.

الانم چن وقتی هس میخواستم برم بلاگفا وارد صفحه خود سایت ک میشم ارور میده

تا همین حد تباه

چن سال پیشم ک کلا داده های وبلاگا رو از یه تاریخی به قبل پاک کرده بود

ینی هفتاد درصد تولید محتوا و شوق و ذوق ملت برای وبلاگ نویسیشونو باد هوا کرد

بلاگفای وابسته به کانادا حقشه اینجوری هم بشه devilولی کاش بلاگ اینجوری نشه حداقل

میگفتم

من تا از راه میرسیدم وبلاگای جدید میزدمsmiley

وبلاگ اموزش قران و قصه های قرآنی واسه بجه ها

آموزش مفاهیم مهدویت برای کودکان

چمیدونم

این اواخر وبلاگ های معرفت افزایی دینی 

و مبارزه با شبهات

البته پس از یه فاصله چند ساله با وبلاگ ، چون خیلی دلم برای وبلاگ نوشتن تنگیده بود این وبلاگو زدم ک دیدم ترم رایانه امسالمون هم درباره اینترنت و وبلاگا هست و این شد یه تیر و دو نشون

البته این ک میگم تو دوره کودکی و نوجوونی وبلاگ نویسی میکردم هرگز به این معنا نیست که تولید محتوا میکردم اسمشو میشه گذاشت انتشار محتوا از سایت و بلاگ این و اون ، خیلی خلاقیت کمی به خرج میدادم ؛ که البته علت اصلیشم سرعت اینترنت های دایال اپ اون موقع بود ولی واقعا اون صدای دلخراش اولشم توش پر از کلی شوق و ذوق بود.

همین حالا هم تاثیرات اون موقعم نمایانه اصلا حال ندارم بنویسم. شاید واسه همین هیچکدوم از وبلاگامو نتونستم تا جای مناسبش جلو ببرمblush

این زیر اسم ادرس وبلاگای قبلیمو لینک کردم ک هم داشته باشمشون هم اگه کسی دوس داشت(اصلا کسی این متنو میبنهfrown) بره ببینه چقد من تباه بودم ، فعلا یا علی

 

آل یاسین - گنجینه اهل بیت

باغ نرگس - برای منتظرای کوچولو

هدهد - اموزش قرآن به کودکان (البته الان تغییر کاربریش دادم smiley)

چن تا وبلاگ هم هستن ک یادم نیس چی بود ادرسشون شما به حافظه خوبتون ببخشید

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۶
محمدجواد اسعدی سامانی

نظرات  (۱)

سلام داداش خسته نباشی

اسم مطلب جالبی انتخاب کرده بودی مجاب شدم کامل متن رو بخونم و باید بگم تو دقیقا مثل منی

یادمه سال 90 یا 91 بود که با بلاگفا شروع کردم اون زمان متن های غمگین عاشقانه رو بورس بود . همه وبلاگ شخصی داشتیم تا اینکه سرورهای بلاگفا قاطی کرد زد ترکوند همه رو

چه دورانی بود . الانم که به دلیل گوشی های هوشمند و تعداد زیاد شبکه های اجتماعی ، وبلاگ نویسی به فنا رفته

خلاصه خوشحال شدم یکی از وبلاگ نویس های قدیمی رو اینجا دیدم .

با قدرت ادامه بده

پاسخ:
سلام منم خوشحال شدم داداش هم از اینکه هنوز هم وبلاگنویسی فراموش نشده هم اینکه بلاخره یه نظر جدید داریم اینجا (:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی