مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون


دانشجوی فقه ... مینویسم ، میخوانم ، بازگو میکنم
چایی زندگی ام را هم معمولا با گرافیک و خطاطی مزه دار میکنم
|
اهل سامانم
زنده رودی درون من جاری است
چشمه های مشبک باطن
مملو از باده بی آزاری است.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

حالا چرا مسجون؟

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۵۴ ب.ظ

 

آن اول ها این اسم را گذاشته بودم روی صفحه اینستاگرامم ،مسجون ، میم الف مسجون . همه اش هم ناشی از مشاهده این حدیث مقدس بود .

اندکی بعد هم دلبستگی من به این موضوع را ، برخی از جملات شهید آوینی افزایش داد.

قبل از انتخاب این نام ، لقب امام موسی کاظم هم در میان زیارتنامه اش در نگاهم برجسته شد و نتیجتا شد آن چه شد.

دوستانم مسخره میکردند میگفتند: مسجون؟ حالا یعنی چه؟ ربطی به مستی و اینها که ندارد احیانا؟

چه نوشابه ای هم برای خود باز میکند و برای تحبیب خود پس از مست کلمه جان را میچسبانَد و خیلی خودمانی مختصرا به خودش مسجون میگوید.

معنا را هم که شرح میدادم بساطی دیگر بود . محمدحسین میگفت: مسجون! زندانی! بدبخت!

ای بر وزن مفعول!

من هم قاعدتا اینطور مواقع خودم را درگیر بحث نمیکنم . لبخند کمی میزنم که او هم معذب نشود . معذبٌ فی قعر السجون D:

ولی خب راستش کمی ناراحت میشوم . مثل این میماند که علامه بخاطر بیتِ پرستش به مستی اش به شرابخواری متهم شود .

اسم را از روی صفحه ی اینستاگرام بر داشتم و یک وبلاگ زدم

این اسم را گذاشتم رویش

داب من بر این بود که ناشناس باشد و مشخص نشود که مسجون را چه کسی بر خود نام میگذارد.

اما به هر حال حس کردم حتی کسی هم مرا بشناسد . اینجا جایی است که اهالی مطالعه می آیند و کمی ملموس تر است این کلمه برایشان.

همینگونه هم بود :)

من هم گوشه و کنار دفتر چه ام مینوشتم : از میمِ مسجونی در بند ؛ به میمِ معبودِ مهربان خواهم رسید.

ای شخص! وقتی مسجود هستی ، دیگر مسجون نباش.

امروز دستی به سر و روی قالب وبلاگ کشیدم و تصویر گوشه ی وبلاگ را هم عوض کردم تا شبیه تر بشود به مسمایش . طرح قشنگی شده بود .

این عکس را هم بعدش طراحی کردم تا به عنوان مطلب جدید منتشر کنم. شاید از این به بعد طراحی های بیشتری را اینجا منتشر کردم.

پی نوشت: تغییر قالب و فونت قالب (از Tahoma به sahel) خوب شده؟ :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۷
محمدجواد اسعدی سامانی

نظرات  (۱)

۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۲:۴۶ حمید درویشی شاهکلائی

سلام بر شما
مسجون قدری هم یادآور مصی جون بود ها!
 

پاسخ:
🤣😂✌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی