مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون

تراوشات ذهنی یک دانشجوی درونگرا

مـسـجـون


دانشجوی فقه ... مینویسم ، میخوانم ، بازگو میکنم
چایی زندگی ام را هم معمولا با گرافیک و خطاطی مزه دار میکنم
|
اهل سامانم
زنده رودی درون من جاری است
چشمه های مشبک باطن
مملو از باده بی آزاری است.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

میهن بلاگ تعطیل شد

سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۱۳ ب.ظ

هیچی فقط میخواستم بگم میهن بلاگ تعطیل شد

امروز داشتم توی اینترنت میگشتم و یکی از وبلاگای میهن بلاگ رو باز کردم و با خبری نازیبا روبرو شدم

قطعا خبر خوبی برای وبلاگ نویسها نیست

خیلی از وبلاگ های ایرانی توی میهن بلاگ بودند و یه جورایی یه زمانی داداش بلاگفا و پرشین بلاگ بود

هیچ کس حتی فکرشو هم نمیکرد..

پیام خود میهن بلاگ رو بخونید:

 

میهن بلاگ تعطیل شد

کاربران و همراهان سایت میهن بلاگ، سلام

از اینکه مجبور هستیم از شما خداحافظی کنیم متاسفیم.

دلایل متعدد فنی و غیر فنی مانند قدیمی شدن نرم افزار سایت، عدم وجود دلیل و انگیزه کافی جهت سرمایه گذاری مجدد برای خرید زیرساخت های جدید و دشواری نظارت بر محتوا و نظرات وبلاگها ما را به نقطه تعطیلی سایت میهن بلاگ رساند.

از همراهی شما در مدت 12 ساله ارائه خدمات سایت میهن بلاگ متشکریم و امیدواریم سایر سرویس های ایرانی پاسخگوی نیاز کاربران عزیز ما باشند.

 

سایت میهن بلاگ

15 آذرماه 1399

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۶
محمدجواد اسعدی سامانی

نظرات  (۳)

۱۶ دی ۹۹ ، ۲۳:۱۶ عارف قهرمانزاده

کم کم داریم با دنیای دانش خدا حافظی می کنیم.
اینطوری پیش بره فقط سلاطین پارک(همونایی که گوشی میگیرن دستشون چرت و پرت می گن) میمونن و مردم.

پاسخ:
چی میشه گفت..
با یکسری جملات سطحی و بعضا بی ارزش و چسباندن یه سوس ماس تهش چندین میلیون دنبال کننده دارند
هستند کسانی که در بستر اینستاگرام واقعا تولید محتوا ی با ارزش دارند و کمتر از یکدرصد از مخاطبای همین سلاطین پارک رو هم ندارند.
به قول آن شیخ : اوضاع خیلی خیطه :)
۱۶ دی ۹۹ ، ۲۳:۴۱ عارف قهرمانزاده

کاملا قبول دارم 
خیلی خوشحالم که شما ها و امثال شما هنوز در بستر وبلاگ نویسی فعالیت می کنید و به فکر نوشتن هستید.
من از اوایل جوانی خواندم و نوشتم و این روزها خیلی عذاب می کشم

خوبه هنوز پرشین بلاگ وبلاگفا و بیان هستن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی